FAQ

Tähän olemme koonneet joitain yleisimpiä saamiamme kysymyksiä.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä sähköpostia osoitteeseen support@inf.se, niin autamme sinua.

Avoin ostos

Kuinka kauan sinulla on avoin ostos?

Meillä on aina 90 päivän osto.

Onko se avoin ostos kaikesta?

Ei. Avoimen oston sääntöön on poikkeuksia. Nämä tuotteet voidaan palauttaa vain avaamattomassa pakkauksessa: hygieniatuotteet, kuulokkeet ja kuulokkeet. Jos nämä paketit ovat rikki, pidätämme oikeuden evätä palautuksen. Tämä johtuu hygieniasyistä.

Onko sinulla fyysinen kauppa?

Ei. Olemme sähköinen kaupankäynti ja liiketoimintamme toimii vain verkossa. Siksi meillä ei ole mahdollisuutta ottaa vastaan ​​varastomme kävijöitä. Meillä ei ole myyntiä tai toimitusta paikan päällä.

Toimitukset

Kuinka pitkiä toimitusaikasi ovat?

Toimitamme tilauksesi mahdollisimman pian. Tuotteen tämänhetkinen toimitusaika näkyy kyseisen tuotteen sivulla verkkokaupassamme.

Mitkä ovat toimituskulut?

Meillä on ilmainen toimitus kaikkiin toimituksiimme.

Missä tilaukseni on?

Jos tilauksesi on lähetetty kirjeenä, sitä ei valitettavasti voida jäljittää. Tarkista, että syöttämäsi osoite on oikea, ja jos se ei ole saapunut 8 työpäivän jälkeen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse support@inf.se.

Jos tilauksesi on lähetetty seurantanumerolla, pyydämme sinua seuraamaan pakettia toimittajan verkkosivuston kautta.

Palautus ja valitus

Kuinka voin palauttaa tai valittaa tuotteesta?

Ota yhteyttä osoitteeseen support@inf.se ja syötä tilausnumerosi. Huomaa, että avoin osto koskee vain käyttämättömiä tuotteita, ja hygieniatuotteiden, kuulokkeiden ja kuulokkeiden pakkausten on oltava avaamattomia.

Tapauksesi nopeampi käsittely valituksen sattuessa: kuvaile virhe, liitä kuvat / video, jossa virhe ilmenee, ja ilmoita, haluatko uuden tuotteen tai hyvityksen.

Hyväksytyn palautuksen / valituksen yhteydessä toimitamme palautuskuitin, joten meillä on ilmainen palautus sekä peruutusoikeuden että valituksen tapauksessa.

Olen vastaanottanut minulle väärän tuotteen. Miten voin edetä?

Lähetä sähköpostia osoitteeseen support@inf.se. Liitä kuva pakkauksesta, jossa näet tuotenumeron (yleensä pieni valkoinen tarra, jossa on muun muassa eränumero), jotta voimme tunnistaa saamasi tuotteen. Lähetämme sinulle palautuskuitin virheellisestä tuotteesta, ja voit joko saada oikean tuotteen tai rahat takaisin.

Haluan peruuttaa tilaukseni. Miten?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@inf.se ja kerro meille tilausnumerosi ja että pahoittelet tilaustasi. Jos tuotetta ei ole pakattu ja poistettu varastosta, tilauksesi peruutetaan. Meillä on noin 7 työpäivän hyvitysaika hyvitystä varten, jos tilauksesi on jo maksettu.

Jos tuotteesi on jo pakattu ja poistunut varastosta, emme valitettavasti voi pysäyttää sitä. Palaa asiakaspalveluun saadaksesi palautusohjeet, jos katut vielä ostostasi tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

Täältä löydät lisätietoja palautuksista ja valituksista.

Maksutapa

Voinko maksaa tuotteen vastaanottamisen jälkeen?

Joo. Valitse Valmis-vaihtoehto uloskirjautumisen yhteydessä, jotta saat tuotteen kotiin ennen kuin maksat siitä.

Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoat?

Tarjoamme korttimaksamisen, sähköisen pankkisiirron, Klarna Pay Later, MobilePay ja Paypal.